2013. március 30., szombat

Negyedik díj ♥♥

szóval megint kaptam egy díja amit ezúttal is nagyon köszönök smile-girl:)))- nek :D ♥
Ez a blog negyedik díjja, milyen durva már négy díjat is kaptam amit nagyon nagyon nagyon szépen köszönök! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Szabályok:

1.Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj 11 kérdésre
3.Írj 11 kérdést
4.Küld tovább 11 blognak
 1. 
1. 16 éves vagyok :D 
2. Mostanság elég hangulat ingadozó vagyok
3. Imádok blogot írni, bár elég sokszor vannak ihlet hiányaim. :/
4. Nem rég készítettek velem egy interjút, köszönöm Regii♥ :D
5. Imádom az állatokat
6. Nem várom a húsvétot mert tudom hogy apád le fog önteni vízzel akárhogyan is küzdök ellene
7. A mostani tanítási évem egyáltalán nem kezdődött zökkenő mentesen.
8. Utáltam az előző három hónapot az életemben
9. Nagyon szeretem a barátaimat
10. Kicsit szomorú vagyok, hogy most hogy iskolát váltottam a régi osztályomból már nem szeretnek annyian://
11. 10. évfolyamos vagyok :D 

 2.
1. Mióta vagy directioner?
Tavaly február óta vagyis már egy éve :D 
2. Mi a legnagyobb álmod? 
Hogy legyen egy olyan munkám amit szeretek majd csinálni, legyen egy olyan személy mellettem aki mindig is szeret. :D
3. Melyik 3 szóval jellemeznéd magad?
Örült, dilis, fogyatékos 
4. Mióta blogolsz? 
13 éves korom óta
5. Mi az, ami feltétlenül szükséges a boldogságodhoz?
Zene, barátok, tv, néha az egyedül lét :D 
6. Miből van több neked? Fiú vagy lány barátból?
Mind a kettőből szerencsére rendelkezek egy elég nagy létszámmal, de talán az igazakból  lányok győznek :D 
7. Hiszel a szerelem első látásban?
Még nem volt benne szerencsém, de bármiben lehet hinni :D 
8. Hol volt az eddigi legemlékezetesebb nyaralásod?
Tavaly nyár, nagyon sok időt ötlhettem Balatonlellén ♥
9. Milyen háziállatod van, és milyet szeretnél?
Egy kutyám van illetve egy tengeri malacom és egy öcsém :D De szeretnék még pár kutyust és egy lovat, legfőképp egyet akit nem rég elvettek tőlem :(( Miss u Néró ♥
10. Ha választhatnál bármilyen telefont, milyet választanál?
Samsung Galaxy SIII mini, és abból a La Flure
11. Szoktál sírni a filmeken? :)
Igen akadt már rá példa :D

3. 
1. Mi fogott meg a One Directionbe?
2.Kedvenc fagyi?
3.Voltál már külföld
4.Kedvenc kultúra?
5.Kedvenc állat?
6.Milyen hobbid van?
7 Mit szeretnél kipróbálni életed során ?
8.Mi volt életedben az eddigi legfurcsább/legizgalmasabb dolog amit elkövettél?
9.Hiszel a fiú lány barátságban?
10.Kedvenc mese?
11.Van olyan tárgyad amit kiskorod óta megőrzöl?

4.
Regii♥
Hannah C.
Hannah és Cassy
Dóra Vona
Cintii
Wiwi
clairestyles
Szandi 
És most több nem is jut eszembe :/
ÉS még egyszer nagyon köszönöm ♥♥

4 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen a díjat xoxo♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat ég gratulálok , hogy kaptál:) Holnap vagy holnapután ki is rakom :) ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen szívesen :D És köszönöm szépen :D
    Rendben :D D Nyugalom ráér :D

    VálaszTörlés