2013. március 31., vasárnap

. : Chapter Fifteen : .


.::Nicole::.
- Hé srácok kértek valamit enni? - mentem le a konyhába és kukkantottam be a nappaliba útközben még.
- De én kérek! - emelte föl Tom a kezét
- Tudjuk Tom hogy te mindig kérsz akár csak Niall. - nevettem föl. - Van még mirelit pizza jó lesz az? - támaszkodtam az ajtófélfának mire mindenki vigyorogva fordult meg és bólogattak. - Amúgy áll még az esti buli? - kiabáltam be a konyhából miközben betoltam a pizzákat a sütőbe.
- Hát hogy a viharba ne. - ugrott föl a bárszékre Harry.
- Tényleg Göndörke. Mi van Amber-rel nem hallottam mostanság róla. - pislogtam kíváncsian a smaragdzöld szemű srácra
- Haza kellett utaznia a családjához Svájcba. De két nap és jön haza, már alig várom . - dörzsölte össze a tenyerét izgatottan.
- Akkor jó. - simogattam meg a a felkarját, és vártam hogy pittyegjen a sütő hogy készen vannak a pizzák.
- Nézzétek már milyen fényképet találtam Nicole-ról! - kiabálta harsányan Louis, mire mind becsődültünk a nappaliba. A kanapé fejtámláján át hajoltam föléjük, hogy én is láthassam mit néznek annyira buzgón, hisz még is csak rólam találtam valamilyen dokumentált fotót, a régi eléggé furcsa korszakomból.
- Nicole neked mikor volt orr piercinged?- jött a kérdés Zayntől
- Nick neked rövid volt a hajad? - nézett rám ijedt tekintettel Farrah

- Na jól van srácok én is látni akarom, mert beszélhettek itt nekem hogy mim volt régen, ha magát a képet nem is láttam! - toltam arrébb Harry és Liam fejét hogy én is végre láthassam azt a bizonyos képet. Hát igen nem csalódtam. Egy talán három éves kép került ki ide mindenki szeme láttára. Ahol igen rövid hajam volt, sokkal szőkébb voltam, és volt az orromba is egy ékszer. Hát igen elég öreg kép ez itt rólam.

- Úr isten. - rökönyödtem meg, majd még jobban mindenkit félre toltam, és átmásztam a kanapé háttámláján hogy jobban letudjak telepedni Louis mellé és jobban szemügyre tudjam venni a képet.
- Hány éves ez a kép? - nevette Tom
- Ne nevess fográcsos! - vágtam vissza vigyorogva mire neki a torkán akadt a a nevetés.
- Volt fogszabályzód?- nézett rá nagy szemekkel Harry
- Volt neki és úgy nézett ki előtte mint egy mókus.- nevettem. - Na jó ezt a képet törölhetjük. - ráztam a  fejemet majd próbáltam lenyomni a 'Delete' gombot de Louis lefogta a csuklómat.
- A-a! Arról szó se lehet. Sőt ezt még Twitterre is kiteszem, hogy Nicole három évvel ezelőtt, és utána fölteszünk rólad egy másik képet is!- vigyorogta
- Ne Louis! Kérlek! - próbáltam kikapni a gépet a kezéből, de ketten le is fogtak, Louis pedig ördögien nevetett. Beletörődve a sorsomba hogy nem tudom kitörölni a képet, pufogva fontam össze a kezeimet a mellem alatt, és álltam föl, és vettem ki a pizzájukat, majd tüntető csöndben trappoltam föl a szobámba, és zártam be a szobába magamat. Egyáltalán nem voltam rájuk megsértődve. Csak szerettem volna megjátszani hogy nekem ez nem tetszett, és hogy nem volt jó húzás amit tettek.
Kikaptam egy egyszerű fekete testre simuló ruhát és bevonultam a fürdőmbe.
Nem cicomáztam ki magamat annyira csak föltettem egy alap sminket, ami csak alapozóból egy kis pirosítóból, szempillaspirálból és tusból állt, a számra pedig kentem vörös rúzst, és már készen is voltam. Tükör előtt forogva néztem a tükörben és akkor pillantottam meg az oldalamon lévő tetoválást. Pont kilátszott a teteje az álomfogómnak a fekete ruhácska alól. Hiába próbáltam eltüntetni azzal hogy följebb húztam a ruhát, két mozdulattal később újra láthatóvá vált. Nagyot fújva hagytam úgy ahogy van, mert Niall már látta Tom is látta sőt még Mike is nem fog a világ fölfordulni ha most is valaki meglátja. Három éve akkori korszakomba csináltam ezt a tetkót, mikor az orr piercingem is volt. Elég furcsa korszak volt, akkor eléggé rockos korszakomat éltem, még a mostaninál is jobban.
- Hé Nick! -kopogott Louis az ajtómon.
- Mi az? - nétem föl a cipőm kiválasztása közben mire ő lehajtott fejjel lépett be
- Ő izé én csak bocsánatot akartam kérni amiért föltettem a képet. De már leszedtem! És nem fogok még egyszer ilyet tenni. - olyan volt mint egy kisgyerek mert a cipője orrát fixírozta egész végig miközben a bal lábát lógatta jobbról balra.
- Jaj Louis! Én egyáltalán nem haragudtam! Csak vicceltem! - nevettem és magamhoz öleltem.
- Cseles egy csaj vagy!- nevetett és megpörgetett a tengelyem körül. - Ú de kis csinos. Csak nem annak a Mike gyereknek öltözöl ki? - mért végig, majd elismerően bólintott. - Tényleg azzal a gyerekkel most mi van? - vetődött le az ágyamra
- Semmi - válaszoltam unottan és még mindig a cipők előtt álltam. - Melyik legyen szerinted? - néztem föl rá.
- Én magassarkút venném föl.De mivel táncolni fogunk vedd föl a fekete Converse-t -könyökölt föl, és rámutatott az egyszerű fekete tornacipőre. Mire én is bólintottam majd a lábamra vettem. -Úgy se fogja senki se nézni a lábadat milyen cipő van rajtad.- rántotta meg a vállát -Ő oda jön?
- Igen írt egy SMS-t nem rég hogy lehet hogy kicsit késik ezért oda jönne inkább. - kötöttem be a cipőm fűzőjét.- Mehetünk?- néztem rá és felé nyújtottam a kezemet.

- Hé hol van Mike? - hajolt közelebb Tom és próbálta túl ordítani a zenét ami a fülünkbe dübörgött a klubban.
- Nem tudom azt monda hogy hétre itt lesz. -hajoltam oda hozzá hogy jobban hallja amit mondok.
- Nem gáz hogy már lassan fél kilenc? - nézett az órájára, mire én elszontyolodva néztem a földet, és birizgáltam a körmömet, a bokszban ülve. - Hé!- emelte föl az államat az ujjával. - Azért élvezd még az estét oké? - kacsintott rám majd fölrángatott ülőhelyzetemből és a bárhoz rángatott. - Kér rövidet! - szólt a pultosnak aki már elénk is tolt két aprócska poharat. - Élvezzük az estét ne szomorkodjunk! Ok? - emelte föl a poharat mire én egy mosolyt erőltettem az arcomra és koccintottam vele és fölhajtottuk mind a ketten a maró alkoholos italt. Fejünket megrázva néztünk egymásra, majd Tom megragadta a csuklómat és a táncoló bagázshoz rángatott át a nagy tömegen. Vadul ráztuk magunkat az ütemes zenére. Szerencsénk volt hogy most nagyon jó zenéket adott a Dj is, így nagyon jókat tudtunk táncolni még a tökéletes nyári számoknak a mixeire.
Kifulladva ültünk le a helyünkre én pedig elő túrtam a telefonomat a kis táskámból.
Egy üzenet jött rá Mike-tól.
" Sajnálom, Kicsim! tizenegyre ott leszek ígérem!"
Fél tizenegy volt. Még volt fél órája, addig is gyorsan visszaraktam a telefont a tásk
ámba, és Niallt fölrángatva húztam magam után és kezdtem el vele táncolni.

- Helló Szépség!- fonódott két kar a derekam köré mikor a lányokkal, Perrie-vel, El-el és Farrah-val táncoltunk.

- Szia!- fordultam meg a karjában és egy fut csókot nyomtam az ajkára. - Merre jártál ennyi ideig? - néztem összehúzott szemöldökkel rá
- Egy megbeszélés volt amit beiktattak, de már itt vagyok! Nem iszunk valamit? - biccentet a bár felé, majd összefonta az ujjainkat és maga után húzott.- Nagyon csini vagy ma, mondtam már? - hajolt közelebb miközben vártuk az italunkat.
- Nem még nem. - ráztam a fejemet
- Akkor most már mondtam. - kacsintott. - De ahogy látom a tornacipővel nem hagytál föl? - nevetett mikor lenézett a lábamra.
- Úgy terveztem hogy sokat fogok ma táncolni. - mosolyogtam és meglengettem a jobb lábamat.
- Akkor mondjuk folytathatnánk is miután fölhajtottuk ezt. - mosolygott rám azzal az édes féloldalas mosolyával, majd fölhajtottuk egy koccintás után az italunkat. Majd nyomott egy csókot az arcomra, és vissza mentünk táncolni.

- Reggel - 

Reggel nem éreztem semmilyen másnaposságot vagy émelygést, kifejezetten jól ébredtem ahhoz képest hogy amint kimásztam az ágyból megéreztem a lábamba az izomlázat. Csoszogva mentem le a lépcsőn és néztem végig az álmos társaságon.
- Kifejezetten keveset ittunk tegnap amúgy. - kavargatta Tom a kávéját a pulton ülve és szipogott egyet.
- Ja, de attól függetlenül jól éreztük magunkat. - mosolyogta Farrah és ő is kavargatta a bögréjében lévő gőzölgő folyadékot, ami minden bizonnyal tea volt. - Ó megjött a táncosunk. - nézett rám - Jó reggelt!
- Nektek is! Úr isten olyan izomlázam van. -nevettem kínosan és a hűtőhöz vonszoltam magamat hogy megcsináljam a reggeli kakaómat.
- Mike? - jött a kérdés Tomtól
- Ma valami megbeszélése van megint csak. Aztán holnap találkozunk csak, mert este meg valami nagy vállalkozási vacsorájuk lesz vagy mi. Nem igen bonyolódtam bele. - rántottam a vállamon egyet. -Ezért se maradt itt este. - tettem be a mikróba a kakaómat.
- Lehet hogy a srácok beugranak ma is. De utána mi megyünk majd el.
- Jól van. - bólogattam majd letelepedtem a tévé elé.
- Szia Nicole!- vetődött át a kanapé háttámláján Niall, mire én ijedten rezzentem össze
- Megijesztettél!- néztem rá csúnyán mire ő föltette a kezét védekezés képen.
- Nem tehetek róla hogy a CSI elvonta a figyelmedet. - rázta a fejét majd a saját lábára is terített a takarómból.
- Srácok?
- Elmentek Tom-ékkal én veled maradtam. - mosolyogta
- Akkor jó. - döntöttem a testemet neki mire ő átkarolt az egyik kezével és úgy néztük tovább a televíziót. - Nem eszünk valamit? - kérdezte mikor már vagy megnéztünk két CSI részt és nem tudtuk mit nézzünk, csak kapcsolgattuk a tévét.
- Az a baj hogy nincs itthon semmi se. - húztam el a számat és még jobban belefészkeltem magam az ölelésébe. Olyan jó volt. Meleg, és olyan jó érzés volt a karjaiban.
- Akkor főzzünk! tésztát, és azt is ehetünk, meg valami szószt vagy ha van valami lekvárt én azzal is megeszem. Csak már nagyon éhes vagyok. - kacagott föl mire a hasa is megerősítette a mondani valóját egy jó nagy kordulással.
- Jól van, akkor csináljunk tésztát. - paskoltam meg üres pocakját. - Spagetti jó lesz? - néztem föl mikor kipakoltam a szekrényt tészta után kutatva. - Tegyél fel kérlek vizet a gázra. - mondtam neki miközben még mindig a kipakolt cuccokat tettem vissza a szekrénybe.
- Szerintem mikor lesz kész? -hajolt a bugyogó víz fölé ahol már a tészta úszott
- Hát ha nem ejted bele a fejedet akkor hamarosan. - csíptem bele az oldalába mire ő megugrott. - Na de vegyél ki egyet és nézd meg! - mondtam neki miközben valami lekvár után kutattam. - Tejföl is jó lesz rá? -emeltem ki a kisdobozta  hűtőből és a konyha pultra tettem.- Héló! Bélpoklos! Ereszted el!- kiáltottam rá mikor láttam hogy egy maréknyi tésztát próbál a szájába gyömöszölni csak hogy az még túl forró.
- Csak ellenőriztem hogy minden szál jól átfőtt-e. És igen már jó! Kérsz? - nyújtott felém egy szálat és belenyomta a számba.
- Na jó inkább teríts meg! Mielőtt megeszed a vacsinkat. - nevettem és levettem a gázról a lábast, hogy leszűrjem a tésztát.
- Eszünk egy tányérból? - tolta a szita alá a tányért hogy ráborítsam.
- Ehetünk, csak nem fogunk összeveszni . - dobtam a szitát a lábasba, majd fölkaptam két villát még és a tejfölös dobozt majd bementem a nappaliba Niall után.
- Fincsi!  emelte föl a villáját amire föl volt tekerve a tészta. - Tessék! -nyújtotta felém én pedig furcsán néztem rá. - Edd meg! - biztatóan bólogatott.

- Mi most etetőset játszunk? - nevettem, majd bekaptam a villáján lévő falatott. - Akkor most én jövök. - tekertem föl a villámra a következő falatott, és felé tartottam de amikor kinyitotta a száját elhúztam előle. Nevetve néztem ahogy mindig kitártja a száját és várja a falatot, de én kicselezem és elhúzom előle a falatot.

- Naaa- szontyolodott el és lebiggyesztette az alsó ajkát és kiskutya szemekkel nézett rám. Mert tudta hogy annak nem tudok ellen állni.- Kérek a saját falatomat! - pislogott nagyokat a gyönyörűséges kék szemeivel, majd egy ártatlan pillanatban mikor nem figyeltem oda, gyorsan odahajolt és leszedte a tésztát a villámról.- Csak cselesnek kell lenni. - nevetett mire én durcásan néztem bele még mindig nagyon közel lévő szemeibe.
- Tejfölös a képed. - mosolyodtam el a végén.
- Leszeded? - emelte föl az egyik szemöldökét kihívóan, mire én nevetve ráztam meg a fejemet és vettem föl a dohányzó asztalról a szalvétát és a fejét nyomtam, mire ő nevetve törölte meg a száját. Majd mielőtt visszaült volna a helyére, nyomott egy finom csókot az arcomra, amitől nekem rögtön lángba borult az egész arcom. - Eljönnél velem pénteken Red Nose Day-re szervezett jótékonysági bálra? - harapdálta az alsó ajkát zavarában, hisz neki is vörös volt az arca.
- Örömmel. - mosolyodtam el majd megöleltem ő pedig jó szorosan a derekam köré tekerte a karjait és nagyon szorosan magához ölelt, és mélyeket szippantott a nyakamba bújtatva a fejét. Én is ugyan ezt tettem, érezni akartam az illatét, a
tökéletes bőrének az illatát.

2 megjegyzés:

  1. *.* Anyira jó rész lett ^^ a vége volt a kedvenc részletem :$ úgy hiányzott már a Niall- Nicole aranyos pillanatai.. *.* mikor írtad, hogy egy tányérból esznek spagetit, rögtön egy Suzi és a Tekergő részlet ugrott be , de végül is nem volt benne ilyen.. érthető, hisz Nicole-nak barátja van ( :/ és nem Niall az ..még .. :D) . Váó bálba mennek ^^ már alig várom a kövit :D siess!! *.* :) ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó hogy mindig írsz nekem ♥
      Örülök hogy tetszett :D
      Hát igen tényleg valami olyasmit akartam, ilyen visszautalás a gyerekkorunk Disney meséinek egyikére :D
      Hozom amint csak tudom :DD ♥♥♥♥♥♥

      Törlés