2013. március 23., szombat

Desing kritika

Életem első desing kritikáját fogom most megcsinálni :D Fölavatjuk ezt a szüzességemet xddd

Na szóval, három nagyon jó barátnőmmel együtt vezetett blogomon kérték hogy csináljunk desing kritikát, hát én ezt most elvállaltam itt a saját blogomon, így Mitchelle blogját fogom most véleményezni :D
Van egyáltalán ilyen szó? Na mind egy xdd

Akkor ezennel el is kezdem a mondanivalómat  :D

Tetszik a kékes háttér és hogy a blogon szinte minden ehhez van igazítva, hogy minden csupa kékben úszik.
Olvasható a szöveg, bár lehet hogy változatnék a betűtípuson, hogy ne legyen annyira olyan átlagos de azért ügyelj arra is hogy látható, és könnyen elolvasható legyen a betűk formája, mert annál idegesítőbb nincs is mikor nem tudsz semmit se elolvasni mert túl cifra a betűtípus.
A cserék nagyon ötletesek hogy képek szerepelnek rajta illetve a formájuk is nagyon jó, hogy nem szögletes, unalmas hanem ovális. Ettől nagyon jó hatása lesz a bognak,és ezt én is szeretném eltanulni hogy még is hogyan lehet ilyeneket megcsinálni :DDD
A fejléc eszméletesen tetszik abból is nagyon tetszik az hogy nem is annyira szögletes mert vannak benne kerekded formák,a mik nagyon izgalmassá teszik, a One Direction cím is nagyon jól el van rendezve és jól látható is. 
Majd viszont amint beindul a blogod akkor szerintem több képet is kirakhatnál, a blogra, úgy mint a Selenás képet, csak másokról. :))

Így összegezve az egész tényleg nagyon jó, és ha majd később még több dolog lesz, ha szeretnél újra tudnék neked írni majd egy kritikát :DD
Így első pillantásra nagyon szemléletes és ígéretes blogod van szóval csak hajrá :D
Sok sikert :DD


Pinkypop ♥

2 megjegyzés:

  1. Szia Pinky!
    Köszönöm szépen a kritikát, nagyon örülök a véleményednek, remélem a történet is tetszeni fog (legalább ennyire), illetve még azt is remélem, hogy később is fogsz nekem majd gyártani kritikát, hiszen szépen fogalmaztál, érthetően. Látom, hogy mi a pozitívum egy blog kinézetében, és mi a negatívum. Ennek borzasztóan örülök, hiszen nem olyan régen kerültem be a blog írók körébe. :)
    Ps. Kitettelek titeket (a közös blogotokat) a cseréhez. x

    VálaszTörlés
  2. Akor örülök ha érthetően magyaráztam mert féltem hogy nem lesz valami jó de akkor megnyugodtam :dd
    A blogcserét pedig köszönjük a lányok nevében is :DD

    VálaszTörlés