2012. december 8., szombat

.: Chapter Four :.

Csöndesen ültem a szobámba mikor Tom halkan bekopogott.
- Hé nyuszi! Megyünk vásárolni? - dugta be a fejét az ajtón
- Mit veszünk? - tettem arrébb a lap topot mikor letettem tálcára a Twittert és a Facebook-ot.
- Hát először is valami táplálékot mert múltkor mikor átjöttek a fiúk, vagyis tegnap, Niall kiette a hűtőt.
- Ja akkor aludtam már amikor ezek átjöttek. És azért volt egy kibontott óvszeres zacskó az ágyamba... - fújtattam
- Igen Harry volt. - nevetett föl Tom. - Na de akkor öltözz és akkor elmegyünk kajáért. A kocsiban várlak. - csukta be az ajtót, én pedig lecsuktam a lap top tetejét, és kimásztam a babzsák fotelemből. A gardróbból kivettem egy szürke toppot és egy sima csőfarmert, és egy bőr dzsekit. A hajamat fölkötöttem egy lófarokba a fejem tetejére és néhány hullám csattal el csatoltam a kiálló hajszálaimat. Miután készen voltam, még az ajtóban fölvettem a fekete Puma cipőmet és már készen is voltam, kabátom zsebébe pedig belecsúsztattam a telefonomat. - Indulhatunk? - pillantott rám, majd bólintásomra sebességbe tette a kocsit és elindultunk.
- Na most hogy befejeztük a kaja felvásárlást, hová? - tettem föl a lábamat a műszerfalra miután levettem a cipőmet.
- Fúj büdös láb. - fintorgott, mire én a fejébe dugtam a lábamat.
- Nem büdös oké? Szagold meg! Hallod szagold már meg nem büdös!
- De nem is rózsaillatú. - vigyorogta mikor visszahúztam, és belebokszoltam a vállába. - Arra gondoltam haza ugrunk kidobjuk a kajákat, és elmegyünk neked megvenni a festéket a bútorokat, amiket akarsz a szobádba mit szólsz hozzá?
- Nem utalták még át a fizetésemet, szóval még nem tudok semmit sem venni. - ráztam a fejemet.
- Honnan veszed hogy hagyom is hogy te fizess?! - nézett rám egy pillanatra levéve a tekintetét az útról
- Hát nem is hagyom hogy az egész bútorozásomat te vidd el. hát már így is a te pénzeden élek, a házadban lakom, lopom a vizedet a gázt, az áramot, a telefont azért ez nem így megy Tom. - ráztam a fejemet ellenkezve, és megtámasztottam az államat a térdeimen és föltekertem a fűtést.
- Nicole! Hagyjál már ezzel a hülyeséggel! A húgom vagy szinte, sőt nem is az ikertesóm. Egy dögös ikertesó. És az ikerek nem problémáznak a pénzen. Én hívtalak, nem volt szó semmiről hogy ezt majd vissza kell hogy fizesd. Örülök hogy itt vagy hogy a társaságomban vagy. És nekem nem vagy teher. És nem akarom hogy te fizesd és nem is hagyom hogy te fizesd ezeket. ennyi! Úgy is lógok két évnyi szülinapi ajándékkal.
- Nem tudlak meggyőzni ugye? - támasztottam a könyökömet a combomra, mire ő rám vigyorgott. - Utállak. - néztem ki az ablakon

- Na és ez?- mutatott egy halvány lilás árnyalatú színre a festékes palettán.
- Tetszik de talán túl lilás. És ez?- mutattam föl egy halvány zöldes kék színű mintát. - Ez tetszik a legjobban
- Nekem is. Akkor ilyet kérjünk?  - húzta maga elé, a színeket és végig pörgette az ujjai között a színsémákat. Bólintottam, és elővettem a telefonomat mert érkezett rá egy üzenet. " Átmehetünk ma? Harry"
- Hé mehetünk? - csípett a könyökömbe
- Aha, de Harry írt egy SMS-t hogy átjöhetnek-e? - mutattam neki a telefonomat, és kinyitottam az ajtót.
- Írd nekik hogy igen, de akkor hozzanak olyan ruhát amit nem sajnálnak ha össze koszolják. -mosolygott csíntalanul. És betette a festékes dobozt a kocsi csomagtartójába. - Akkor irány a bútoros. - pattant be előre és bekötötte a biztonsági övet.

Sajnos bútorokból csak függönyt tudtunk venni, ami csak sima fehér árnyalatú volt, na meg képkereteket fehér szegéllyel.
- Hát ezzel nem jutottunk sokra.- tettük be az utolsó képkeretet is a csomagtartóba és neki dőltem a kocsi hátuljának. - Nem baj majd szépen lassan minden összeszedünk.
- Jól van akkor ma meg elkezdjük a szobád festésének előkészületeit. - nézett rám a volán mögül.
- Na akkor szerintem kezdjük becsomagolni a bútorokat.- kötöttem föl a hajamat és közben sétáltam le a lépcsőn, mikor átvettem az aznapi ruhámat amiben vásároltunk egy sima fekete rövidnadrágot, és egy sima egyszerű fehér rövid ujjú pólót. - Á sziasztok! - intettem a fiúknak akik már lent ültek a konyhába a bárszékeken.
- Mindjárt kezdhetünk. - nézett föl miközben töltögetett ki valami piát.
- Mit iszunk? - hajoltam át a keze alatt és megnéztem mi az
- Martini - nézett le rám mert én még mindig be voltam bújva a keze alá.- Kérsz minimanó? - lebegtette meg az üveget.
- Ja de várj!- rohantam oda a vitrinhez amibe piák voltak, kivettem az áfonya likőrt a szekrényből, és visszarohantam. Majd kivettem egy poharat és az aljára töltöttem egy ujjnyit az áfonyás italból, majd rátöltöttem az áttetsző alkoholos italt. - Egészségünkre! - emeltem fel a töltött poharat, majd koccintottam a fiúkkal. - Még egyszer előre is köszi hogy segítetek. - tettem le a pultra az üres poharat
- Nincs mit. Festeni meg szép hogy jövünk. Milyen színű lesz a szobád?
- Türkiz szerűség. - lépdeltem föl felé a lépcsőn. - Amúgy tudod mire jöttem rá Tom? Majd lesz párduc minta a falamon. Azt is majd ráfestem. - fordultam hátra az ajtómba.
- Hé Nicole! - kiabált oda nekem Niall mellőlem
- Ne ordíts! - ordítottam vissza felé fordítva, mire kaptam egy csíkot a fehér pólómra.
- Jól van, de jól áll a türkiz. - mért végig, mire én is húztam az ecsetemmel egy csíkot a fekete pólóján. - Úgy látom nekem is. - nevetett, oda ugráltam, a folyosóra kitett hi-fihez és elindítottam rajta a Asaf Avidan- One Day-t. Ordítva énekeltem végig a számot miközben idétlenül, lépdeltem illetve ugráltam jobb lábamról a balra, és forogtam össze-vissza.
- One day baby we'll be old!! - kiabáltam, miközben hülyén ugráltam a jobb lábamról a balra. Naill megfogta a kezemet és mind kettő kezünket föltartva lépdeltünk egyik lábunkról a másikra. Miközben csöpögött ránk a festék. - Ez így nem jó tiszta festékesek leszünk . -nevettem és leengedtem a kezünket. - Szerintem mára már végeztünk. - néztem körbe a szobán ahol eddig két falat festettünk ki.
- Jó lesz ez így. Haladunk. - ejtette az egyik üres festékes dobozba az ecsetjét Tom, majd lekapcsolta a zenét.- Ki kér inni? - nézett körbe
- Én addig összepakolok. - intettem a hátam mögé a fejemmel, a többiek pedig kimentek
- Segítek jó? - hajolt le mellém Niall és segíteni kezdett pakolni.
- Köszi. -tettük be az egyik szobába ahol a festékes dolgokat pakoltuk, majd becsuktam az ajtót.- Tényleg mindent hogy segítetek, és a többi.
- Hát ki tudja mivel hálálhatod meg. - kacsintott rám.
- Na mivel? - sétáltam el mellette, és leengedtem a hajamat és elkezdtem kiszedni belőle a festéket az ujjaimmal.
- Eljössz velem holnap vacsorázni na mit szólsz hozzá? Vagy itt lesz egy kis vásár nem messze innen, egy olyasmi... Karácsony előtti vásárszerűség. Forralt, bor, meg ezek.
- Rendben. Menjünk el arra a vásárra. Holnap négy, fél öt felé?
- Rendben akkor itt leszek érted fél ötre. Mit szólsz hozzá? - dőlt az ajtó félfámnak
- Tökéletes lesz. De nem fogok annyira kiöltözni ha nem baj..... - húztam el a számat
- Semmi baj, nem kell totális pompába lenni, inkább öltözz melegen.- pöckölte meg az orromat.
- Rendicsek. - kacsintottam rá majd nyomtam egy puszit az arcára.

4 megjegyzés:

  1. Huhh, hát ez kib*szott jó lett!! Mikor, hol, hánykor hozod?? Siess ember, mert kiheréllek ;) Pusszii xx

    VálaszTörlés
  2. Szijaaa :DD Még magam sem tudom mert az utolsó két hétben így karácsony előtt témazáróim tömkelege jön és ki sem látok szinte ezek mögül főleg, hogy most sikerült megoldanom hogy ne bukjak meg kémiából, szóval jön jön amikor csak tudom, sajnálom ha kicsit csúszok :///
    A herélést meg észben tartom, bár várom a javaslatokat hogy fog menni ez neked :DD
    Puszii :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagoyn jó rész lett :D Tom tiszta kedves vele *.* Niall meg rámenős :DD jujj alig várom a randijukat *.* karácsonyi séta vásár , kivilágított utcák , áhh*.* remélem gyorsan lessz kövi sok sikert a dogákhoz ;D

    VálaszTörlés
  4. Köszii Szandra :D Hozom hozom mondom csak kitudja mikor :D Akkor amikor jön akkor majd jön :D Remélhetőleg minél hamarabb meg tudom írni nektek :D És Köszönöm szépen a sok jó kívánságot :D
    És most már engem is elvihetne egy szépfiú egy karácsonyi vásárra mert nagyon örülnék neki :D Fiúk, lehet vinni mert nagyon jó lenne :D
    Szóval hozom ám :DD <33333333

    VálaszTörlés