2012. december 16., vasárnap

Második díj!!!

Jaaaaajj istenem de örülök:D Egy hétvége alatt kettő díj is! Juuuuuuuuujjj :D Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm az lén ikertestvéremtől Hannah C.-től kapott díjat!! <33 IMÁDLAK!!

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2.Válaszolj 11 kérdésre!
3.Írj 11 kérdést!
4.Küld tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot! 8Igazából nem tudom mást írni mint az előző díjamnál amikor ugyan csak 11 dolgot kellett fölsorolnom magamról, így ugyan azt tudom mondani mint ott is :D)

1. Egy elég kattant, legtöbbször vidám, barátkozós csajnak tartom magamat, aki imád olvasni. És utálja azokat akik a szemebe hazudnak vagy akár milyen fajta hazugságot kitalálnak. 
2 . Imádom az állatokat. Vagy egy kutyusom és egy tengeri malacom. Ja és egy öcsém :D
3. Két éves koromban ültem lovon, apum által. Nevezzük úgy "első látásra volt szerelem" :DD
4. 7 évig akrobatikáztam és 5 évig táncoltam
5. Pest közelében lakom és Budapestre járok iskolába, most vagyok másodikos az egyik középiskolában Budán.
6. Csináltatni fogok egy I <3 MÁV-os pólót xddd Nem összeverni oké, mert én is utálom a MÁV-ot xdd
7. Imádom mászkálni akrámerre
8. Szeretnék még egyszer elmenni Prágába, de inkább télen amikor esik a hó *0*
9. Szerinték kijutni keresztapukámhoz New Yorkba
10. Nem vagyok valami csöndes típus, de amikor olyanom van eltudok hallgatni órákra, és szeretek egymagamban üldögélni.
11. Szeretek random szavakat a csak úgy mondani, ami éppen nem a témához kapcsolódik, vagy csak ha unatkozom órán akkor hangot adok, valami furcsa szóval is neki :D xdd
 
2. Válaszolj 11 kérdésre!
 
- Mennyire vagy hangulat ember? 
Háááátt néha eléggé az vagyok, néha egész nap sikítok, nevetek, visongok, kiabálok, de van amikor úgy kelek ki az ágyamból reggel hogy bárcsak föl robbanna ez a sárgolyó amit mi Földnek nevezünk.  Szóval igen :D
- Hova szeretnél eljutni az életedben?
Szeretnék még egyszer elenni Prágába, mert két éve jártam ott és annyira megfogott a város, oylan volt mint egy kis falú egy kis középkori falucska, és nagyon megtetszett. És nagyon jó lenne ha most télen jutnék el oda amikor esik a hó.  A másik város New York, keresztapukámhoz, az lenne egy másik álmom, illetve hogy Londonba eljussak Hannah C.-vel :D
- Mi leszel ha " nagy " leszel?
Gyümölcs a Jogobellában <3 :D
- Mióta űzöd a blogger világ kemény szakmáját? 
Pfff.. úgy 6. osztály krönéykén kezdhettem, és most vagyok 11.es akkor kemény matek.... SZÁMOLD KI :D
- Ha választani lehetne, kivel mennél el egy vacsorára ( One Direction)?
Hát nem tudom, Liam vagy Niall?... De azt hiszem NIALL :D
- Ismerkedtél már meg Blogger világban, egy remek íróval?
Igen van két nagyon jó barátnőm is akinek majd szeretném ezúttal jelezni is hogy igen ti is megkapjátok utána a díjat úgy ahogy az előzőt is :D Szóval Naomival is jó barátnők is lettünk és Hannah C.. is nagy barátnőm :D
- Melyik az a zene amit éjjel nappal képes vagy hallgatni?
Akármilyen :D Rock, Pop, Rap = AKÁRMIII :D
- Melyik blogodat tartod a legjobbra?
Nem is tudok választani :D
- Milyen embernek tartod magadat?
Midnig vigyorgó nevető, általánosan mindig keresi a jó dolgokat, de néha nagyon hamar be tudok valamiért pipulni illetve nagyon hamar be tudok valamiért rezelni.... És én magamat egy nagyon jó barátnőket tartom, mert akárhogyan is mindig előrébb helyezem a barátaim dolgait mint a sajátjaimat, amiért néha kapok is ://
- Hány éves vagy?
Februárban leszek 16 :D SWEET SIXTEEEN :D
- Kik azok akik tartják benned a lelket? Vagy kikben tartod te a lelket, hogy az írást minden áron folytassák?! 
Bennem a barátaim, szóval minden olyan ember aki nekem nagyon fontos ők azok akik mindig is tartották bennem ezt a bizonyos lelket, hozzájuk tudtam elfutni ha valami bajom volt, és ők mondták meg nekem hogy igen is vannak olyan személyek akik szeretnek. És igen vannak olyan emberek is akikben én tartom a lelket :)))
 
3. Írj 11 kérdést!
 1. Hány éve írsz?
2. Mi segít abban hogy egyes írói válságot túllépj ?
3. Magány és csönd, vagy hangzavar és tömeg?
4. Tél vagy nyár ? (miért?)
5. Directioner vagy? Ha igen kivel mentél el egy csöndes kis sétára?
6. Csajos vagy inkább sportos a stílusod?
7. Van háziállatod, és ha van mi(k) az(ok)?
8. Sportolsz vagy sportoltál valamit?
9. Mivel szeretnél foglalkozni később?
10. Van-e olyan író akire igazán felnézel és szeretnél olyan lenni mint ő?
11. Van-e kedvenc filmed vagy könyved ? 

4. Küld tovább 11 blognak!
Sajnos 11 blognak nem tudom tovább küldeni, de ugyan úgy mint a másik díjnál, vihetitek akárhányan, de tüntessétek fel honnan van a díj! Köszönöm :)))

- http://stanley-londonbaby.blogspot.hu/  Naomi - http://szerelemmindhalalig.blogspot.hu/ Hannah :)
- http://datewithaspy.blogspot.hu/ Szandra
- http://lovehrougheverything.blogspot.hu/ Hannah C. & Cassy C.
- http://sofilolanewblog.blogspot.hu/ Hannah C.
- http://mylifewithmyfriendsand.blogspot.hu/ Wiwii99
-  http://the-words-you-whispered.blogspot.hu/ Katie Boo
- http://danger-life-jb.blogspot.hu/ Katie Boo

4 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm ♥ és gratulálok a mindkét díjhoz :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen szívesen :D Úr isten létezik ilyen mondat mint amit alkottam? xdd na jó nem baj NYELVÚJÍTÓ VAGYOK EMBEREK !!! Megnyugodtam semmi baj csak ma kicsit pörgök az általánosnál is jobban xd ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozok hozzád ;D az nem baj, ha pörögsz és boldog vagy (az utobit gondolom) így kell élni az életet :))

      Törlés