2012. december 21., péntek

One thing

Jól van elhiszem untok okéééé, azért én még jártatom a számat ha baj ha nem xdddd
De gondolkodtam és mi lenne ha csinálnék egy novella versenyt? (Igen unom az életemet lehet vele bátran piszkálni oké:) )

Szóval én úgy gondoltam hogy a témája akármi lehet, lehet felőlem Twilight-os, Vámpírnaplós, One Direction-os, vagy csak egy átlag történet minden. A lényeg hogy:
  • Legyen benne sok kép, ami természetesen illik a történethez
  • Legyen hozzá egy dal akármilyen szám, sőt akár még a dalnak a szövegét is beleépíthetitek a történetbe
  • Minimum 3 vagy annál több oldalas legyen
  • Legyen szépen elrendezve az egész dokumentum
Díjak pedig:

1. Helyezett
Kap tőlem egy oklevelet, és egy ki lesz rakva a blogra a története illetve, ha van blogja vagy más milyen oldala akkor azt is hirdetni fogom. És indítok vele egy közös blogot ha szeretné. És egy személyre szabott novellát tőlem, amit egyeztetés után meg is írok neki amint lesz időm ( sajnálom az időm mostanság elég szűkös íráshoz, de mindent megteszek érte )

2. Helyezett
Kap tőlem egy oklevelet, a novellája kikerül a blogra, és egy évig hirdetem a blogját vagy oldalát. Kap tőlem egy személyre szabott novellát, amit ő szeretne azt fogom neki megírni.

3. Helezett
Kap tőlem egy oklevelet, és a blogját fél évig fogom hirdetni az oldalon, illetve a novelláját a többiek is megleshetik az oldalon. És kap tőlem egy személyre szabott novellát.


Akit érdekelne a novella versenyem az írjon itt egy kommentet vagy küldjön egy e-mailt a : cserrybobo@gmail.com címre.

Tényleg nagyon jó lenne ha jelentkeznétek egy páran, és másokat is hívnátok :))
Előre is köszönöm, nyugodtan írjatok
Puszi <33
Addig is előre is Kellemes Ünnepeket Nektek Drága Olvasóim <33

6 megjegyzés:

  1. Szerintem jó ötlet, bár én biztos nem jelentkezek azért szólok pár barátnömnek ,gondoltam azért írok, hogy tudd .. :) Kellemes ünnepeket :)

    VálaszTörlés
  2. Jaaj Szandi miért nem jelentkezel ? :OO Pedig jó lenne ha te is jelentkeznél hallod-e?!
    De köszönöm hogy más barátnődnek is írsz :DD
    Neked is, és nem tudom merre felé laksz de itt Pest környékén hó van szóval legyen fehér karácsonyod :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!:) Egy oldalon láttam a verseny hirdetését, és szeretnék jelentkezni! :))

    VálaszTörlés
  4. Szija nagyon örülök hogy jekentkezel holnap téged és a többi jelentkezőt is kiteszem, várom a noveládat e-mailba, és ha vanmásismerősöd is aki szívesen írna kérlek terjeszd nekik is a versenyt :))))

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni a versenyre. A novellát nem tudom mikor küldöm, de meg fogom írni. :)

    VálaszTörlés
  6. Jaaaaj de örülökk. Egyre több jelentkező tényleg nagyon jó, nem baj csak küldjétek :D

    VálaszTörlés