2012. december 14., péntek

Sziasztok! ez a mai második bejegyzésem :D
Az első egy rész volt a második pedig egy hír, szóval az én kicsiny Frufrimtól kaptam egy díjat, amit még mindig nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon köszönöööök!! :DD
IMÁDLAK :D <333

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést!

4. Küldd tovább 11 blognak!
 
 
1. Egy elég kattant, legtöbbször vidám, barátkozós csajnak tartom magamat, aki imád olvasni. És utálja azokat akik a szemebe hazudnak vagy akár milyen fajta hazugságot kitalálnak. 
2 . Imádom az állatokat. Vagy egy kutyusom és egy tengeri malacom. Ja és egy öcsém :D
3. Két éves koromban ültem lovon, apum által. Nevezzük úgy "első látásra volt szerelem" :DD
4. 7 évig akrobatikáztam és 5 évig táncoltam
5. Pest közelében lakom és Budapestre járok iskolába, most vagyok másodikos az egyik középiskolában Budán.
6. Csináltatni fogok egy I <3 MÁV-os pólót xddd Nem összeverni oké, mert én is utálom a MÁV-ot xdd
7. Imádom mászkálni akrámerre
8. Szeretnék még egyszer elmenni Prágába, de inkább télen amikor esik a hó *0*
9. Szerinték kijutni keresztapukámhoz New Yorkba
10. Nem vagyok valami csöndes típus, de amikor olyanom van eltudok hallgatni órákra, és szeretek egymagamban üldögélni.
11. Szeretek random szavakat a csak úgy mondani, ami éppen nem a témához kapcsolódik, vagy csak ha unatkozom órán akkor hangot adok, valami furcsa szóval is neki :D xdd


1.Melyik a kedvenc blogod?Miért?
Úgy nagyon nincsen kedvenc blogom, mert én mindet imádom :D
2.Van olyan blog író akire felnézel, ha igen ki az?
Nem tudom.. Sok író van akiket nagyon tisztelek azért hogy ilyen jól írnak.
3.Mikor kezdted el írni is első blogod?
Ő szerintem voltam... fúú nem tudom, ötödik-hatodik környékén :D (számold ki hány éve írok :D )
4.Kedvenc számod?
Kedvenc szám? Hát az most jelen pillanatban nincsen:D Nevezzük úgy magamat hogy "mindenevő" vagyok :D
5.Directioner vagy?
IIIIGGGGEEEN :DD NIAAAL <33333
6.Ki a kedvenc előadód?
Nincsen....
7.Milyen a stílusod?
Fúú hát ez jó kérdés... Nem mondanám magamat csajosnak pedig szeretnék, de nem tartom az alakomat elég tökéletesnek ahhoz hogy azt mondjak hogy csajos legyek. Inkább szeretem a lazább és színesebb cuccokat.
8.Az én blogomba ki a kedvenc szereplőd? (ha olvasod)
Lexi :D
9.Tél vagy nyár?Indokold a választásod.
Nyár azért, mert sokáig van világos, és meleg van és szeretek akkor még kint lenni, és akkor itt van az unokatesóm akivel irtó sokat vihogunk mindig ( imádlak Matyóland <33) Tél pedig azért mert esik a hav és mert ott a karácsony és mert van forralt bor, és van Vörösmarty téren vásár és az Andrássy úton gyönyörű világítás :D Szóval mind kettő :D
10.Kik azok az emberek akikben feltétel nélkül megbízol?
A barátaim
11.Van házi állatod, ha igen mi(k)?
Igen van mint fönt is említettem két háziállatom illetve három, egy kutya, egy tengeri röffencs és egy öccs. :D
 
 
1. Hol laksz?
2. Milyen zenéket hallgatsz?
3. Sportolsz valamit? (Ha igen mit és mióta?)
4. Van tesód?
5. Van háziállatod?
6. Directioner vagy? Ha igen ki a kedvenced?
7. Legjobb barátnő?
8. Hiszel-e a fiú lány barátságban?
9. Kedvenc film?
10. Mióta írsz blogot?
11. Mi azaz 3 dolog ami miatt nem tudnál élni?

4. Akkor most a blogok:D
Igazat megvallva, nincsen nagyon olyan sok blog amit most föltudnék sorolni így fejből, végül is vagyis hosszas gondolkodás után, szóval, föl sorok, egy párat akiknek mindenképp szeretném adni és a többiek pedig nyugodtan vigyék kedvük szerint csak arra kérlek titeket hogy tüntessétek föl hogy honnan van a díj :)))

Hannah C. & Cassy C. : http://two-sisters-misery.blogspot.hu/
Hannah C.: http://sofilolanewblog.blogspot.hu/
Naomi : http://stanley-londonbaby.blogspot.hu/

Szóval Tessék Vinni, Feltüntetni honnan van :D Még egyszer köszönöm <3333 És remélem kapok még ilyen díjakat, és hogy tetszik nektek az amit írok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése