2012. november 20., kedd

.: Chapter Three :.

 Egyesek a kenyérre kenik mi máshová...


- Itt vannak a parti állatok! - rontottunk be a fiúk házába mint két őrült délután egykor.
- Istenem miért is lepődök meg? - nevette Eleanor amikor meglátott minket ahogy Tom hátán csimpaszkodok, majd fogott és laza mozdulattal vágódott el velem a kanapén, de én szerencsétlenül leestem róla.
- Pfff jól vagy? - vihogta Tom, mire én bólintással modntam hogy igen de közben sírtam a nevetéstől.
- Te mit keresel a földön? - állt fölém Niall
- Tom ledobott magról. - nyögdécselve segített fölállni a földről. Letettem a zacskót az asztalra, a mibe volt kaja, pia, mindenféle.
- Jaj vigyázz mert Jessica a házvezetőnk dühös lesz. - nevetett föl, mire egy bombázó kinézetű csaj lépdelt le a lépcsőn, kezében pedig egy felmosó volt. Valahogy az a tipikus Hamupipőke efekt jutott eszembe szinta azonnal. Egy bombázó csaj, aki csábítja a fiúkat itt az épp hogy feneket nem villantó nacijában, és a kannát ki nem dobó topjában. Azonnal kirázott tőle a hideg, nem volt szimpatikus kicsit sem.
- Niall fönt én végeztem, lassan hazafelé megyek jó?
- Rendben. -dadogta Niall mert a tekintete a csaj dekoltázsára tévedt. - Holnap is jössz?
- Persze. - bólintott nyávogós hangjával együtt majd rám sandított és elejetett egy apró grimaszt, amire nekem fölszaladt a szemöldököm. - Szia Niall. - lépett hozzá közel, és átölelte, Niall először azt sem tudta mit tegye majd észbe kapva átakorlta a csaj derekát. Nyomott még egy nagy cuppanós puszit a srác arcára amitől még nekem is becsengett a fülem csodálkozok hogy Niallnak nem. Majd fenékrázva sétált be az egyik szobába, majd pár perccel később, egy fekete magassarkú bokacsizban, egy irdatlanul feszülős farmerban -amit még most sem értem hogy az ördögben vette föl és hoygan tud benne még járni és az erei miért nem sikoltoznak keringésért.- és egy olyan felsőt ami szorosan hozzá tapadt és mégjobban kihangsúlyozta óris méretű melleit. - Szia Niall - integetett neki kacéran majd kacsinott még egyet és sobott egy csókot is felé. A szőke fiú pedig bambn már már teljesen el nem nyílt szájjal nézete az előbb kivonult házvezetőt.
- Úgy látom nálad is kihúzta a biztosítékot.- sétált mellém Amber és együtt néztük az ajtót még mindig fintorogva.
- Hát ennek? - toltam ki a  mellkasomat és a kezemimet a melleim alá tettem hogy nagyobbnak és felfújtabbanak látszanak mint Miss prostitakarítő nőnek. - És ennek? - toltam kia  fenekemet hátra. - Szerintem Niall hogy nyáladzott itt. Fúúúújj.-  rázott ki a hideg
- Mindegyikőjükkel ezt csinálja.  De főleg Harryvel és Niall-al.
- Akkor mi is csesszünk ki vele. - vigyorogtam gonoszan mire ő is elvigyordott.
- Jó, mond az ötletedet bűntársam. - megragadtam a csuklóját és berántottam a konyhába. - Összekenjük a konyhaasztalt mogyorúkrémmel és rajzolunk bele. Ez az első tervünk. - nyitottam ki a konyhába a szekrényeket és végül Amber segítségével megtaláltuk a mogyoró vajat. - Akkor mehet az első csapás! - bontottam ki a bontatlan mogyoró krémet és a belenyúltam és az első adagot a pultra kentem.
- Ti itt... - lépett be a konyhába Louis és rögtön elhallgatott. Eleanor mögötte jött.- De jó illata van. - nevetett föl
- Gyertek rajzoljunk. - intettem nekik
- Jessica ki lesz... óóóóóóó imádlak titeket.- nevetett föl ördögien Eleanor mert rájött a tervünkre.- Akkor ne csak ezt csináljunk tegyünk mást is. - dörzsölte össze a tenyerét mielőtt belenyúlt vona a mogyorós finomságba és ő is kenni kezdte volna az asztalon. - Louis gyere te is. - intett oda szerlemének aki gyermekiesen ugrott oda és kezdett el bele rajolzgatni. Először répék kerültek fel, majd a srácok és végül mi is. És egy Ezzel üdvözlünk Jessica -felirattal. - Ez az! -csaptuk össze a tenyerünket de rájöttünk hogy midnen ezzel tiszta ragacsos lett.
- Hé Nicole! - kiáltotta el magát Tom én pedig kisasszéztam. -  Te miért vagy tiszta mogyoró krém?
- Ő ettünk... - tettem a hátam mögé a kezeimet
- Az arcoddal? - szedte le az ujjával az arcomról a maszatot és lenyalta az ujjáról.
- Ez egy pakolás is egyben. -nevettem el magamat. - Na jó Jessica-val cseszünk ki, összekentük a pultot Nutellával, és most rajzoltunk bele. Most pedig megyek lemosni a kezeimet.
- Na menj kezet mosni. - taszított a fürdőszoba felé. Kopogás nélkül nyitottam be a fürdő szobába, ahol Niall állt egy szál boxerban.- Ú bocsi.... - kaptam a szemem elé a kezemet mikor már összekentem Niall mellkasát, de így meg a saját arcomat is.
- Nutella? Összekentétek a konyha pultot mi? - vette el a kezemet az arcomról. - Jó ötlet. - nevetett föl, - De mi lenne ha nem az arcodra kennéd utána? - törölte le a szemem alól a mogyorós finomságot.
-  Mi az tök jó tesz az arcodnak. -és én is összekentem az ő arcát.
- Finom is. - nyalta le a szája széléről. - Megkóstolod? - hajolt közelebb és meg akart csókolni
- Hidd el tudom milyen. -mosolyogtam kacéran majd a csaphoz léptem és megmostam a kezemet és z arcomat. - Amúgy remélem már tudod legább milyen Jessica tangájának a mintája. - kacsintottam r majd végig húztam az ujjamat a mellkasán és kimentem a fürdőből.

2 megjegyzés:

  1. szia , tegnap este találtam az oldaladat és nagyon tetszik :) a nutellás ötlet meg nagyon jó :DD reméelm gyorsan hozol kövit :) amugy benne lennél egy cserében ? *.* http://datewithaspy.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szija :DD Örülök hogy tetszik :D És igen lehet szó cseréről D: kiteszlek :D

    VálaszTörlés