2013. január 19., szombat

Eredmény hirdetés!

Na itt vagyok, és hoztam is a Novella verseny eredmény hirdetést.

Igazán köszönöm azoknak akik jelentkeztek és beküldték a novellát, amik igazán nagyon nagyon jók lettek és mind nagyon tetszett így már az eredmény hirdetés is elég nehezen ment.
Az helyezetteknek pedig majd küldök egy e-mailt is amin keresztül a helyezetteknek járó díj novellához le tudjam egyeztetni hogy mit is szeretnének benne.

1. Helyezett
Kap tőlem egy oklevelet, és egy ki lesz rakva a blogra a története illetve, ha van blogja vagy más milyen oldala akkor azt is hirdetni fogom. És indítok vele egy közös blogot ha szeretné. És egy személyre szabott novellát tőlem, amit egyeztetés után meg is írok neki amint lesz időm ( sajnálom az időm mostanság elég szűkös íráshoz, de mindent megteszek érte )

2. Helyezett
Kap tőlem egy oklevelet, a novellája kikerül a blogra, és egy évig hirdetem a blogját vagy oldalát. Kap tőlem egy személyre szabott novellát, amit ő szeretne azt fogom neki megírni.

3. Helyezett
Kap tőlem egy oklevelet, és a blogját fél évig fogom hirdetni az oldalon, illetve a novelláját a többiek is megleshetik az oldalon. És kap tőlem egy személyre szabott novellát.



Hát akkor szeretném ezennel elkezdeni az eredmény hirdetést:

I. Helyezett: Regii novellája lett.
Regii a novellád valami eszméletlen lett, ahogy körül tudtad írni az egész történetben a dolgokat szinte már teljesen úgy éreztem magamat mintha én lennék teljesen a főszereplő, és mintha én éltem volna át teljes egészében a történetet. Köszönöm szépen a részvételt, és a novelládat hamarosan az oldalon is fogod látni, illetve az általam írt novellát is majd egyeztetés után küldöm.

II. Helyezett: Hannah C.
Hannah ez a novella annyira jó volt, nagyon tetszett ahogy a hercegnőt illetve Zayn beleépítetted a történetbe. Nagyon tetszett, és nagyon szépen is leírtad az egészet. Köszönöm szépen a részvételt, és a novelládat hamarosan az oldalon is fogod látni, illetve az általam írt novellát is majd egyeztetés után küldöm.

III: Helyezett: Lilla
Lilla nagyon tetszett a novellád, izgalmas, volt és egyben nagyon szép is. A történet az igazi amerikai Happy End-féle történet volt, ami nekem nagyon tetszett. Bár a helyesírási hibákra, és a néhány elütésre figyelj oda. tudom milyen én is mindig hibázok akkor is amikor nagyon oda figyelek. Hibázni emberi dolog, de ettől eltekintve nagyon is tetszett. Köszönöm a részvételt, és a novelládat hamarosan az oldalon is fogod látni, illetve az általam írt novellát is majd egyeztetés után küldöm.

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm még egyszer a novelláját és részvételét, három csodás novellát sikerült elolvasnom. És ha lesz még kedvetek fogok még novella versenyt rendezni, remélhetőleg akkor már több jelentkezővel mint három. Szép hétvégét kívánok.
Pinkypop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése