2013. január 16., szerda

. : Chapter Eight : .


 Sziasztok! Tudom lógok még egy novella verseny eredmény hirdetéssel ígérem, hétvégén hozom, de most csak részt tudtam. Remélem tetszeni fog :D Puszii xx

-Mindent bepakoltál? - ült föl a konyhában a bár székre Tom miközben éppen melegszendvicset csináltam.
- Igen, már mindent összeraktam. - bólogattam - Akkor is sajnálom még mindig hogy te nem jössz velem, de nem baj majd azért beszélünk ugye?
- Háát... - húzta a száját amiből rögtön tudtam hogy van valami amit még nem mondott el nekem.
- Mond rosszabb már úgy sem lehet... - tettem elé a melegszendvicset és a pultnak támaszkodtam, mellem alatt pedig összefontam a kezeimet.
- Szóval hogy nem igen tudsz majd izé hívogatni mert hát, nem lesz időm..
- Jaj nem baj akkor majd izé... majd ha hazajöttem akkor majd beszélünk. - mosolyogtam de ez a mosolyom annyira nem volt őszinte hisz Tom, mondjuk úgy hogy a bátyám és az ikertestvérem is egyben, akit nagyon szeretek, és már az is nehéz lesz hogy egy olyan helyre menjek egy olyan személy miatt akit elveszítettem, és bár Niall is tudja mi történt velem, Tom akkor is régebb idő óta ismer, de ezért egyáltalán nem haragszom Tomra. De az viszont az hogy nem tudunk telefonálni, egy kicsit rosszul eset nekem, mert el akartam újságolni hogy még is megértem nem fog unatkozni ebben a három napban.

Niall szemszöge:
- Hello! - robbantam be a házba és azt láttam hogy csak Tom ül a konyhában Nicole-nak hűlt helye van.
- Hello haver, Nick fönt van, szerintem egy kicsit megbántottam. - támaszkodott az asztalon
- Mert? - ültem föl mellé
- Mert hogy ti elmentek, aminek örül hogy elkíséred mert benned bízik meg utánam a legjobban, de nem tud hívni amíg ott lesztek mert én ugye táborban leszek.
- Nyugi még időt sem adok neki hogy hívogasson. -nevettem
- Nagyon bírod hallod-e. - vigyorgott rám, mire nekem egy másodperc alatt olyan vörösre váltott a fejem, mint egy paradicsom. El vonva a figyelmet zavartságomról, az asztalra ütöttem finoman a tenyeremmel, és leugrottam a székről.
- Megnézem Nicolet. - indultam fel a lépcsőn. - Szia Nicole! -léptem be a szobájába ahol három nyitott bőrönd volt és az egész szobában tele ruhával, és volt egy óriási kupac az ágyon. Azt hittem hogy Nicole a fürdőben van ugyan is be volt csukva a fürdőszoba ajtó. Nagy lendülettel, ugrottam az nagy ruhakupacra egyenesen rá az ágyra. Ijedten ugrottam föl mert a kupac alattam fölsikoltott és hangosan káromkodott hol angolul hol németül.
- Remélem nagyon jól tudod hogy ez most irdatlanul fájt! - ült föl
- Ki a franc gondolta volna, hogy nem a fürdőszobában vagy, hanem ezalatt a kupac alatt. De most komolyan mit pihengettél az ruhák alatt?-ültem le mellé és elfeküdtem az ágyon miközben csavargattam a haja :-) végét ami finom kunkorokat formázott. Kellemes virág illatú volt a haja és nagyon nagyon puha, és nagyon jó tapintása.
- Csak jó volt közöttük feküdni. - rántotta meg a vállát.
- Amúgy segítsek összepakolni?
- Nagy kérés lenne? - nézett hátra rám.
- Nem, azért ajánlottam föl. Na mit segítsek? Milyen melltartót kell fölpróbálnod, hogy megmondjad melyik jó a fekete ruhádhoz?

- Tudod mit inkább ne segíts oké? -állt föl az ágyról, és letérdelt a bőröndjéhez.
- Nicole ne már! - könyököltem föl, és ránéztem
- Mit ne már? Sajnálom, kicsit feszült vagyok, és hisztis, és aj, ma én nem tudok beszélgetni sajnálom. - dobta hátra a haját majd fölkötötte a feje tetejére egy kis kontyba.
- Nyugi nem lesz semmi baj. Na gyere segítek. - másztam le mellé és együtt kezdtük el összepakolni a  ruháit

Nicole szemszög:

Korán reggel az óra visító hangjára ébredtem, és próbáltam lecsapni, de mindig mellé nyúltam, idegesen nyitottam ki a szememet és fogtam meg az órát és jó erősen rávágtam, hogy elhallgasson. Majs a hátamra fordultam és széttettem a kezeimet de beleakadt valamibe, ami halkan nyögött egyet.
- Hát te? - fordultam Niall felé aki éppen akkor dörzsölte ki az álmot a szeméből.
- Nem emlékszel még te mondtad hogy ugorjak haza a bőröndjeimért hogy innen együtt tudjunk jó időben elindulni. - mosolygott, és megköszörülte a torkát de még íy sem múlt el reszelős, reggeli álmos hangja, ami nagyon cuki volt.
- Jé de Na akkor én elmegyek fölöltözök.- takaróztam ki, és kimásztam az ágyból, de rögtön majdnem hasra estem az egyik bőröndbe. - Utálok utazni. - motyogtam miközben már a reptéren álltunk, és néztük melyik kapun indul a gépünk.
- Én sem szerettem repülni, de nyugi nem kell félni. - karolt belém, miközben még jobban az orrára nyomta a napszemüvegét és lejjebb húzta a fullcap-et.
- Annyira tetszik ez a sapid. - pöcköltem meg a sapkát
- Majd megkaphatod, egy csomó van még.
- Jaj még nálam maradt a szürke kapucnis pulcsid, amit múltkor rajtam volt. - döntöttem a homlokomat a mellkasának.
- Várom milyen lehet az a sziget. - karolta át a derekamat és összekulcsolta az ujjait a derekamon.
- Még én mennyire. Ahogy láttam pár fényképet óla a neten eszméletlen gyönyörű.
- Akkor induljunk is mert a négyes kapuról indul a gépünk. - fogta meg a kis táskámat amit a székre tettem le, majd felém nyújtotta.

Hugo

- Palma de Mallorca -

Hát ha azt mondom hogy gyönyörű akkor nem írtam el teljesen hogy néz ki. A tenger gyönyörűen rikító kék volt, kristálytiszta már így is hogy csak a repülő ablakából néztem. Egyáltalán nem zavart hogy nem szárazföldön vagyok. Hisz gyönyörűséges volt a táj, és még Niall is mindig elvonta a figyelmemet folyamatosan nevetettet, vicces történeteket mesélt, miközben vicces arcokat vágott.
- Na azt mondta Hugo hogy kint lesz. Szóval keressünk egy Stewart táblát. - pipiskedtem lábujjhegyen mikor leszedtük a dolgainkat a futó szalagról. - Nézd ott!- mutattam egy majdnem annyi idős mint én srácra, akin fekete póló illetve fekete bőrdzseki volt. Kezében egy fehér lapot tartott a vezeték nevemmel. Mikor meglátott hogy felé igyekezünk mosolyogva intett egyet, és ő is elmosolyodott. Nagyon helyes fiú volt. Markáns vonások, nagy orr, éden fekete haj, Colgate reklámba illő mosoly, egyszerűen egy spanyol tökéletesség.
- Sziasztok! Üdv itt Palma de Mallorca-n. - tárta szét a karjait mosolyogva vagy megölelt Niall-al pedig kezet ráztak.
- Ő itt a barátom Niall, sajnos Tom nem tudott velünk jönni, mert fontos versenyre felkészítő tábora van. - magyaráztam, ő pedig kivette az egyik kezemből a bőröndöt.
- Nem baj. De akkor induljunk is, mert nem hinném hogy csak a repteret szeretnétek látni, mert iszonyat szép Mallorca.
- A tenger már rögtön megfogott. - karoltam Niall-ba, aki lemosolyogott rám, és kinyitotta előttem az ajtót, a forró levegő azonnal arcon vágott és rögtön melegem lett, mert a repülőtéren légkondicionáló volt ami fölfogta a forró levegőt.
- Hidd el ahová megyünk ott már rögtön ott a tenger. - csukta le a BMW csomagtartóját és ültünk be az autóba.
- Nagyon kíváncsi vagyok miről lehet szó- mozogtam izgatottan, és fölkötöttem a hajamat mert nagyon melegem volt, ettől a párás tűző naptól. Hiába van Londonban lassan már december itt ahogy látom akkor is úgy süt a Nap mintha nyár lenne. - Nem erre az időjárásra készültem. - nevettem miközben rángattam föl a csőnadrágom szárát a vádlim fölé. - Ahogy látom neked is meleged van. -néztem barátomra aki a sapkájával legyezgette magát és az izzadtság már gyöngyözött a homlokán.
 - Hát igen itt akkor is nagyon jó az idő mikor máshol szakad a hó.Olyan érzésed van mintha mindig nyaralnál.
- Iszonyat gyönyörű hely. - nézem ki az ablakon mikor lehúztam, és nézegettem a várost, amin hömpölyögtek az emberek aminek nagy valószínűsége van hogy a legtöbb az turista volt.
- Na és mit szeretnétek először csinálni?
- Nem lehetne hogy mondjuk a tengerhez lemehessünk?
- Nem egyáltalán nem. -tette ki az indexet.és lekanyarodott egy betonnal megcsinált kis útra. - De van egy két elintézni valóm, szóval egyedül hagylak titeket ha nem baj.
- Nem el leszünk mi ugye? - néztem Niallra, aki vigyorogva bólintott.
- Atya szent jó Isten. - tátotta el a száját Niall mikor kiugrott, a kocsiból amikor megálltunk. Gyorsan én is kiszálltam hogy megnézhessem miért is csodálkozik annyira Niall. Hát el ismerem tényleg igaza volt, bár én németül is tudtam volt egy csodásat káromkodni. Egy majdhogy nem a Disney kastélyhoz majdhogy nem hasonló palota állt előttünk.
- Hát ez valami elképesztő. - forogtam a hatalmas bejárat után mikor körbenéztem a márvánnyal kirakott aulában.
- És ez még a fele sem.- kacsintott rám Hugo amitől nekem pír szökött az arcomra, és gyerekesen az ajkamba haraptam.- Niall itt van a te szobád.- nyitotta ki a sötét mahagóni ajtót Ami egy óriási vendég szobába vezetett, Niall izgatottan tapsolt a kezével, és maga után húzta a bőröndjét.  - És akkor a tied. - mentünk arrébb egy szobával, és azt is kinyitottam előttem.
- Erre most tudnék egy tökéletes káromkodást de nem akarok. Úr isten köszönjük. - ugrottam a nyakába és nyomtam egy csókot az arcára.
- Nézz körül nyugodtan, és akkor menjetek a tengerpartra. Ha kimentek a hátsó ajtón rögtön ott a part. - magyarázta majd egy bólintással elhagyta a szobámat. Volt benne egy hatalmas irdatlanul hatalmas francia ágy amin legalább négyen elfértünk volna. Egy óriási fürdőszoba, amiben volt egy hatalmas zuhanyzó illetve egy egész falon végig futó tükör. És egy hatalmas erkély is ami a tengerre nézett. Gyorsan kikaptam a fürdőruhámat és berohantam a fürdőbe. Fölvettem a királykék fürdőruhámat, a hajamat fölkötöttem és még a fejemre nyomtam egy napszemüveget is. Bikinimre rávettem egy fehér topot és egy rövidnadrágot, még szép hogy hoztam nyári ruhákat is mert megsülnék különben.
- Hé mehetünk? -kopogtam be Niall szobájába, ő pedig kinyitotta óriási vigyorral az arcán. Meztelen felsőteste szembe került velem, amitől egy kicsit el is pirultam zavaromban, de azért elég rendesen végig néztem rajta.
- Na induljunk!- karolta át a derekamat és lefelé irányított a hosszú lépcsőn


Egész délutánunkat a parton töltöttük, vízi csatáztunk, kergettük egymást, napoztunk, beszélgettünk.
- Ez olyan mint egy rögtönzött nyaralás. - támaszkodtam a könyökömön és néztem a hason fekvő Niallra.
- Nekem nagyon tetszik. Ajj bekened a hátamat? - dobta oda nekem a naptejet, én pedig, ráültem a derekánál lévő kis gödörbe majd a tenyerembe nyomtam a fehér krémből, és össze dörzsöltem a tenyeremet, majd Niall tűzforró hátára tettem a kezeimet. Finoman kezdtem el beledörgölni a krémet napbarnított bőrébe. Finoman masszíroztam a hátát, és ahol a tenyerem hozzáért forró bőréhez ott az izmai meg feszültek. Izmos hátát olyan jó érzés volt masszírozni, hogy akár órákig tudtam volna csinálni.
- Hmm. - nyögött egyet miközben le volt hunyva a szeme
- Ne perverzkedjél Horan!
- De ha egyszer olyan jó... - tekerte ki a nyakát hogy rám nézhessen.
- Majd viszonoznod kell ugye tudod. - szálltam le róla, és a maradékot a combomba töröltem.
- Akár most is. - vigyorodott el pimaszul
- Na ma nem majd legközelebb, induljunk be jó? - álltam föl és fölvettem a pokrócot és a vizemet a homokból.
- El nem fogom felejteni. Amúgy meg tényleg nagyon jó volt, nagyon jól tudsz masszírozni.
- Hüm, talán nem azért mert masszőr vizsgám van? - néztem nevetve rá, majd összekulcsoltam az ujjainkat vele ő pedig nyomott egy csókot a homlokomra.

4 megjegyzés:

  1. örülök h tetszett :d am ha valahová egy smiley van az nem direkt csak a tableten rögtön ott van a bilentyüzeten az a rohadék xd

    VálaszTörlés
  2. Váó Pinkypop *.* mondták már h csodásan írsz?:D nagyon tetszett a rész, és sajnálom, hogy csak most kommenteltem, de nem volt időm :/ Az egész rész tetszett és kíváncsi vagyok, hogy mit örökölt, bár talán sejtem :) a vége pedig nagyon nagyon..:Dalig várom a következőt *.* siess !! :) ♥

    VálaszTörlés
  3. Jaaj Szadni köszönöm bár szerintem nem annyira xdd
    Semmi baj nekem sincsen mostanság annyi időm mint szeretném xdd És nagyon örülök hogy ennyire tetszett a rész és hamarosan elkezdem írni illetve amint kész lesz a rész föl lesz téve :D Puszii ♥ ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés