2012. november 16., péntek

.: Chapter Two :.

- Olivia ő rögtön meghalt a balesetben, és ha én.... - nyeltem egy nagyot és letöröltem a kézhátammal a kiguruló könnycseppemet.
- Ne is mondj ilyet, ő volt a hülye, és a féltékeny. Ezen már nincsen miért rágódni.- mászott mellém és átkarolt
- De akkor is még bocsánatot se kértem.. Jaj Tom annyira rossz.- sírtam el magamat és belebújtam a mellkasába.
- Jól van, ő már biztosan megbocsájtott oda fönt. Biztos vagyok benne hogy nem haragszik rád. Inkább azért aggódik hogy veled mi lesz. Hogy nem őrlöd magadat emiatt ő is ezt szeretné. - Simogatta a vállamat és a fejét a fejemre hajtotta.- Kicsit lefolyt a sminked tök mag. - mosolygott kedvesen és letörölte a könnyeimet amitől még jobban szét maszatolta az arcomon a fekete szempillaspirálomat.
- Na jó lemosom az arcomról a sminket. Te meg készülődj mert indulnod kell. - álltam föl nagyot sóhajtva és letettem a kis asztalra a bögrémet
- Jaaj ne már! Gyere már te is. Kérlek! - nézett rám óriási bociszemekkel
- Tom...  - sóhajtottam mélyet, mire még inkább olyan arcot vágott mint a Csizmás kandúr a Shrekben. - De utállak. - csaptam a combomra, és hátat fordítottam neki.
I'm so fucking perfect
- Had válasszam ki én mi legyél!- sikoltott föl akár csak egy kisgyerek. ÉS el is szaladt mellettem be a szobába. - Menj el fürdeni, göndörítsd be a hajadat, fesd ke a szemedet feketére, valami szexi pillantásod legyen tőle.
- Tom fékezze magát. - kaptam föl egy fehérnemű szettet és bevonultam a fürdőszobába. Gyorsan lefürödtem, és fölvettem még a melltartómra, egy sima egyszerű fekete pólót ami lelógott majdhogy nem a térdemig. - Na jó végeztél már? -dugtam ki a fejemet a fürdőszoba ajtón.
- Ő ja! - vakarta meg a tarkóját, és a kezembe nyomta a ruhakupacot. - Macska nő!- Sikoltott föl hangosan. - Csak kicsit Nicole-os stílusban. - kacsintott rám, majd egy fura ön imádó táncot lenyomva, elhagyta a szobámat. -  De ha végeztél, libbentsd be magadat a szobámba.- csapta be a szoba ajtót, én pedig neki kezdtem az öltözködésnek. Egy fekete bőr hatású cica naci volt és egy cseppnyit rövid, amit csipkés és flitteres koktélruha. ÉS csak hogy meglegyen Tom boldogsága és hogy még véletlenül se tudjon belém kötni, még édes kis bajszot és orrocskát is húztam szemceruzával az arcomra, a sminkem elkészítése után.- Hé Nicole! Készen vagy már? - dörömbölt a szoba ajtón. Mire én kinyitottam neki és ő beesett rajta szinte. Egy fekete kezeslábas szerűség volt rajta, amin csontváz volt, fölnyomva minta ként. - Ú de jól tudok választani. Már csak ez kell. -nyomott a fejem búbjára, egy hajpántot, ami tele volt díszítve filterrel, és volt rajta két cica fül. - Jól nézel ki. - vigyorgott rám, és kacsintott egyet. -vedd föl a cipőt, és egyre mert indulnunk kell. - adta a kezembe a fekete Converse cipőt mert tudta hogy nem igen szokásom annyit magassarkúba mászkálni, és akkor haza felé, a hátán kéne hoznia. Igen tudja mert már volt rá példa de az most mind egy. -Indulhatunk? - adta a kezembe a dzsekimet, és beültünk a taxiba.

My devil
- Hé Tom!- kiáltott oda nekünk egy fekete Batman ruhás srác,a kit először nem ismertem meg a maszkja miatt. - Szia Liam Payne.- nyújtotta a kezét, amit én el is fogadtam bemutatkozás képen. Miután barátommal is üdvözölték egymást.
- Nicole Stewart. - mosolyogtam én is
- Gyertek beljebb a srácok odabent vannak. - nyitotta ki előttem az ajtót udvariasan és beinvitált minket az emberektől zsúfolt helyiségbe ahol nagyban dübörgött a zene. - Srácok itt van Tom és Nicole. - léptünk oda egy bokszhoz ahol négy srác ült, illetve, két lány.
- Hello Nicole vagyok. - mosolyogtam szerényen, hisz régen mászkáltam már társaságban. Majd Tom lehúzott maga mellé és egy szőke fiú mellé.
- Niall vagyok. -nyújtotta a kezét, amit én udvariasan meg ráztam, majd így folytatódott a bemutatkozás. Niall mellett ült, Louis akinek a barátnője Eleanor volt, mellettük foglalt helyet egy fekete hajú és szőke melírral rendelkező srác, Zayn, akinek a tetkói első pillanattól kezdve nagyon is megfogtak mert nagyon jól néztek ki. Ő mellette pedig egy göndör hajú fiú ült Harry és mellette egy barna hajú lány Amber, Harry már majdhogy nem barátnője, akivel a puszta véletlen árán, ugyan csak együtt lettünk, macskák, ugyan úgy macska fül, szinte már majdnem minden kísértetiesen hasonlított a szerelésünkön,kivéve hogy ő először nagyon mérges tekintettel nézett rám, majd egy idő után megpuhult a tekintete, és már lassan halvány mosolyt ereszt felém. - Na és te honnan ismered Tom-ot? - könyökölt föl az asztalra Niall
- Gyerekkorom óta ismerem, mert egyszer voltam itt cserediák, és ő itt volt nálunk onnantól kezdve minden nyáron egymásnál töltöttünk legalább két hetet.
- Nem te voltál az a lány aki az Olimpián is ott volt, és amikor kiderült h dobogós lett te ugrottál a nyakába? - hajolt ki a sorból Louis
- De én voltam ott.
- Azért vagy nekem annyira ismerős.- kiáltott föl Zayn is
- Látod már mindenki rád ismert.- nevetett Tom és letett elém egy kék színű vodkás koktélt.
- Köszi. - mosolyogtam, és belekortyoltam az alkoholban szambázó koktélba.
- Na megyünk emberek táncolni, vagy itt fogunk végig ülni? - szólalt föl Eleanor, fél óra üldögélés után. Mire mind bólintottunk és kimásztunk a bokszból.
- Felkérhetem egy táncra?- hajolt meg előttem Liam akár egy herceg, abban a vicces Batmanas-es jelmezben
- Ez csak természetes. - pukedliztam akár egy hercegnő majd nevetve, vetettük be magunkat a tömegbe.

- Látom Liam-el nagyon jól jöttök ki.. - ült le mellém Amber amikor én is leültem hogy kifújjam magamat. Ijedten rezzentem össze a hangjától mert kicsit elkalandozott a gondolatom másfelé.
- Ő ja.. De te is Harry-vel. - könyököltem meg a térdemen.- Nagyon aranyosan néztek ki, már csak azt nem tudom, miért van az h ott táncolgattok egymással, tök közel a másikhoz, mint akik tökre szerelmesek, amik igaz is, csak nem értem mire vártok... - néztem rá, mire ő elpirulva vakarta meg az orrát. De mielőtt válaszolhatott volna Tom tántorgott oda mellém, és fogta meg a vállamat.
- Haza menjünk?  -nézett rám, és kicsit beljebb tolt.- Ja hogy én megzavartam a csajos traccs partit. Sorry.
- Nem nem zavartál meg semmi. És hajnali fél öt van. szóval szerintem indulhatunk ha szeretnél. - néztem a telefonom kijelzőjére. - Na akkor szedelőzködjünk uram. - kacsintottam rá majd kifelé kezdtem tolni. - Szerintem még találkozunk.
- Biztos vagyok benne mert valami holnapi találkáról is csicseregtek a fiúk. - ölelt meg kedvesen Amber.
Amber
- Jól van akkor majd találkozunk. Szia.- integettem neki és belekaroltam Tom-ba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése