2013. május 27., hétfő

Sajnálom

Tudom nagyon régen jelentkeztem el is tűntem úgymond már, de az utóbbi időben nagyon nagyon sok a dolgom nagyon sokat is kell tanulnom így egy ideig nem is lesz rész amit nagyon sajnálok :((( De amint kicsit lazább heteim lesznek azonnal írni fogok :DD

VISZONT!

Kaptam két díjat is két csodás blogtól ♥

First of all:D
Az elsőt Sznadraa-tól kaptam megint csak köszönöm még egyszer♥

1.) Írj magadról 11 dolgot. 


1. Imádom olvasni

2. Imádom a SZJG-t ♥
3. Szeretnék végre szerelmes lenni
4. Imádok blogolni csak kevés időm van :((
5. Imádom az olvasóimat, de annak nagyon örülnék ha többet írnátok kommenteket.
6. Imádom a One Direction-t és a 5 Seconds Of Summert
7. Gépfüggő vagyok
8. Imádom az állatokat
9. Van egy tengeri malacom akinek Malac a neve xd
10. Nagyon idegesít hogy nem tudok saját magamnak megfelelni
11. Most nagyon fázom xd 


2.) Válaszolj


1, Tudnál élni gép és telefon nélkül?
Egy idő után biztosan. 


2,  Ha lenne időutazás , hova mennél ?
Egy kicsit a múltba megnézni a dinókat és a jövőbe hogy mi lesz az életemmel :D 


3, ha lehetne kijavítanád a múltad egy részét? Igen
4, Twitter vagy Facebook ?Nagyon sokáig a Twitter volt aztán a Facebook váltakozó most éppen a Facebook :D 
5, Mit szeretsz a blogokban? Nem tudom.. Hogy mindbe van valami különlegesség ami megmutatja a blog íróját is hogy milyen ő valójában.
6, Melyik ékszer, tárgy áll hozzád a legközelebb? Miért?Nincsen olyanom
7, Ki áll hozzád a legközelebb?A barátaim ♥
8, Álompasi? Nagyon sok van :D De most éppen One Direction, 5 Seconds of Summer összes tagja és SZJG-ből a Ricsi és Cortez
9, körömlak vagy műköröm?Mind a kettő volt és mind a kettőt imádom :D 
10,  Milyen háziállatot szeretnél? Lovacskát és egy zsiráfot és egy bálnát, és egy koalát és fúú nagyon sok állatot :D 
11, Ha lehetne melyik könyv szerelőével cserélnél helyet?  Miért? Virág! Mert ő Ricsivel jött össze és én is szeretnék magamnak találni egy Pósa Ricsit ^^ ♥



3.) Írj 11 kérdést!

1. Mi a kedvenc könyved?
2. Volt olyan mese gyerekkorodba amitől féltél?
3. Hová utaznám el most legszívesebben?
4. Milyen egzotikus állatot fogadnál örökbe?
5. Ha lenne egy csimpánzod hogy neveznéd el ?
6. Ki a példaképed?
7. Álompasi?
8. Szoktál Tumblr-ön lógni?
9. Szereted az osztályodat?
10. Hiszel a fiú-lány barátságban?
11. Csöndes vagy zajos környezetet szereted?


És nem tudom tovább küldeni 11 embernek, legfőképp szeretném visszaküldeni annak aki küldte nekem vagyis először is Szandraa-nak :D és a többiek meg vigyék :D 



A másik díjat pedig smile-girl.:)) - től kaptam de nem tudom hogy hol van pedig kerestem szóval arra még várni kell..

Pusziii ♥♥ 

1 megjegyzés: