2014. február 17., hétfő

Sajnálom :( :/ ♥

Sajnálom!

Tudom erre már lassan, sőt tuti itt már nincsen mit megmagyarázni, hisz nem jelentkeztem már mióta... És nem tudom még hányszor kérjek bocsánatot... Mert nem jelentkeztem és hogy miért?
Mert nem volt legfőképp kedvem..
Már mint nem volt erőm leülni és írni mert... igazából magam sem tudom.
Talán azért mert azt hiszem kinőttem... Kinőttem a One Directiont. Nem arról van szó, hogy nem szeretem őket, csak már nem akkora rajongással mint egykor régen. Ezért viszont nem tudok bocsánatot kérni, hisz az emberek változnak, így az ízlések is.
Sok olyan dolog történt velem mostanság ami miatt elég sokat változtam, és már nem vagyok olyan mint régen.

Viszont(!) most hogy már ennyit beszéltem a semmiről a lényegre térek.. Nem tudom folytatni a blogot és ez az egészet... Persze nem szeretném így félbe hagyni ezt az egész történetet így most neki fogok állni és már csak azért is találok neki valami jó kis befejezést, ha már egyszer úgy döntöttem én ezt nem akarom folytatni.
Lehet hogy majd később még le fogok ülni és újra megnyitom a Blogspot-ot ez nem kizárt. Mert elég sokszor ingadoznak ezek az érzéseim.
De most nem fogom ezt folytatni, legalább is nem ezt a történetet.
Nagyon szerettem/szeretem ezt a történetet, hiszen -talán ki is mondhatom- ez az első olyan blogom amit egyedül építettem föl, egyedül készítettem el és vittem véghez. És még tetszett is.
Szóval nem tudom mikor de szeretném minél előbb lezárni ezt a történetet és persze annak meg szeretném adni a módját is.

További szép életet kívánok nektek! Remélem mindenkinek valóra válik azaz álma amire mindig is vágyott, mindenki szerencsés és boldog lesz!! :)

Az oldalon oldalt a francia buldog képével tudtok eljutni a Tumblr-ömre illetve itt (http://weirdgirlfromwonderland.tumblr.com/) Itt mindig láthatjátok a pillanatnyi érzéseimet és egyéb dolgaimat.
Szereltek Titeket! :)
Pinkypop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése